Wordt meegenomen in een fantastische maar ook de bizarre toekomst van de mens!
Dit webinar geeft helderheid over hoe we in de komende tijden van telepathiehelmen, wireless electricity, 3D geprinte organen, virtual reality en zelfs denkende robots toch houvast kunnen houden op technologie. Rogier brengt op een tegendraadse, relativerende en niet zelden humorvolle manier de emotie en menselijkheid weer terug. Hij laat een sectoroverspannende werkwijze van samenwerking zien - gestoeld op vrouwelijke waarden - met een revolutionaire kijk op duurzaamheidt. Daarmee geeft hij direct voeding aan de inhoud van succesvolle storytelling en contentmarketing vandaag de dag, waarbij een grote visie toch heel praktisch kan worden ingezet. In deze training leer je:
- Hoe technologie op een emotioneel relevante manier kan worden ingezet.
- Over de inhoud van succesvolle storytelling en contentmarketing.
- Beter, sneller en efficienter innoveren met nieuwe samenwerkingen.
Voor iedereen met interesse in de toekomst van online communicatie.
Voor alle dwarse professionals bij HR, Marketing en R&D die geintegreerd kunnen denken over de beste toepassingen van communicatie technologie.
Door Rogier van Kralingen, founder van The Sustainable Story en Innoa Publishing
Rogier van Kralingen is schrijver, spreker, muzikant, founder van The Sustainable Story en Innoa Publishing. Hij is schrijver van The Outerweb (2015 - 5 sterren), De Groeimotor (2007), Emotionele Innovatie (2009) en bekroond redacteur van C2B Revolutie (2011).
Kosteloos meedoen in ruil voor feedback, reviews en doorverwijzingen
Je kunt deze sessie kosteloos volgen. In ruil daarvoor vragen we je ons te helpen deze sessie verder de wereld in te helpen of te optimaliseren door aan het einde jouw feedback of review te geven.
Veel kijkplezier!