E-mailmarketing 3.0

Als jij met jouw bedrijf nieuwsbrieven, e-mail- of blogupdates verstuurt, dan wil je antwoord op vragen als: Wat is de beste strategie? Hoe zorg ik ervoor dat mijn berichten niet in de spam terecht komen? En hoe bereik ik conversie met mijn e-mailmarketing? Deze en andere thema's worden behandeld in de online live sessie e-mailmarketing 3.0!

  • wo 18 dec 2013 16:00 - 23:00
  • Online
  • Webinar
  • Gratis



Wat houdt de training e-mailmarketing 3.0 in?

E-mailmarketing kan nog altijd erg effectief zijn, mits je werkt aan het bouwen van relaties in plaats van korte termijn verkopen: richt je op een gesprek i.p.v. verkoop. Tijdens de training krijg je antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is e-mailmarketing?
  • Waarom zetten bedrijven e-mailmarketing?
  • Hoe zetten bedrijven e-mailmarketing in?
  • Hoe verzamel je e-mailadressen?
  • Hoe formuleer ik een plan van aanpak?

Als deelnemer van de training e-mailmarketing 3.0 krijg je inspiratie en handvatten om e-mailmarketing doelgericht in te zetten. Je wordt meegenomen in de wereld van e-mailmarketing: nieuwsbrieven, gepersonaliseerde e-mailupdates, blogupdates.

 

Wat kan ik na het volgen van deze training? 

Na het volgen van de training E-mailmarketing 3.0 kun je doelgericht aan de slag met e-mailmarketing. Door bijvoorbeeld te investeren in het opbouwen en onderhouden van de relaties. Na afloop ontvang je de stappen om een plan van aanpak te maken.

De training is gemaakt voor ondernemers en marketeers die meer willen halen uit e-mailmarketing.