The Inside Story van hoe een topmerk in korte tijd zijn positie verliest
Het neerzetten en vasthouden van een sterke merknaam is in de laatste jaren veel vluchtiger geworden. Dit is voor alle merknamen en bedrijven zowel een kans als een bedreiging. Tijdens dit webinar vertelt auteur en voormalig Global Brand Director Nokia, Michiel Maandag, het echte verhaal over de ondergang van Nokia en wat we daarvan kunnen leren.
- Hoe kan een bedrijf met een topmerk zo snel vallen.
- Welke beslissingen hebben geleid tot de snelle ondergang van Nokia
- De kansen en bedreigingen voor het neerzetten en behouden van een sterk merk in een snel veranderende wereld
Door voormalig Global Brand Director Nokia, Ondernemer en Auteur
Michiel Maandag is auteur, internationaal merkadviseur en coach. Michiel heeft in de VS, Finland en Nederland gewoond en gewerkt. Door met en binnen grote corporates als ook binnen starups en het MKB te werken, heeft Michiel slimme methodes ontwikkeld om winnende merken te creëren. Hij is auteur van Het enige boek over merken dat je nodig hebt, een met vijf sterren beloond boek op managementboek.nl.
"Het enige boek over merken dat je nodig hebt", geschreven door Michiel, is in december 2015 verkozen tot "book of the month" bij Little, Brown Group in de UK!
Kosteloos meedoen in ruil voor feedback, reviews en doorverwijzingen
Je kunt gratis aan deze sessie meedoen. In ruil daarvoor vragen we je ons te helpen deze sessie verder de wereld in te helpen of te optimaliseren door aan het einde jouw feedback of review te geven. Dus:
- Registreer je of login voor Yellow Walnut
- Deel deze sessie via e-mail of Social Media met anderen. Of geef aan het einde een review of feedback op deze sessie.