10 Principes om succesvol in het buitenland te zijn
Eerder dit jaar verscheen het nieuwe boek van topondernemer Aad Ouborg 'Internationaal Ondernemen'. Aad is er van overtuigd dat er veel kansen in het buitenland liggen maar vindt dat te weinig ondernemers deze kansen benutten. In zijn boek en tijdens dit webinar legt Aad uit waar de mogelijkheden en de bedreigingen liggen. Daarvoor put Aad uit zijn ruim 30 jaar internationale ervaring in meer dan 75 landen.
Tijdens het webinar komen de volgende onderwerpen in ieder geval aan bod:
- Welke ondernemerskansen liggen er in het buitenland?
- Met welke (extra) risico's moet je rekening houden?
- Hoe financieer je jouw internationale expansie?
- Welke 10 principes zorgen voor een succesvolle internationalisering?
Door topondernemer Aad Ouborg
Aad Ouborg (1959) is als ondernemer bekend geworden met de merken BaByliss en Princess. Aad blijft ondernemen en adviseert zijn kinderen bij de wereldwijkde uitbouw van de merken Bourgini, Princess Traveller, Princess Sportsgear en Princess Hotel Collection. In al zijn ondernemingen weet Aad heel goed de verbinding te maken tussen zijn merken en de wereld van glitter, glamour en showbizz. Een gevleugelde uitspraak van oprichter Ouborg is “Ondernemen is entertainen”.
Kosteloos meedoen in ruil voor feedback, reviews en doorverwijzingen
Je kunt gratis aan deze sessie meedoen. In ruil daarvoor vragen we je ons te helpen deze sessie verder de wereld in te helpen of te optimaliseren door aan het einde jouw feedback of review te geven. Dus:
- Registreer je of Login voor Yellow Walnut
- Deel deze sessie via email of social media met anderen. Òf geef aan het einde een review of feedback op deze sessie.